nhar
©Remia-Horecava2024

Horecava 

In opdracht van bureau Brand Connection ging ambassadeursvrouw Tuukje Gibossie aan de slag op de Horecava in Amsterdam op de stand van Remia.

Remia had bureau Brand Connection gevraagd om een act te bedenken waarbij een kunsthistorica de gasten op ludieke wijze kennis zou laten maken met het lekkerste speciaaltje.
Voor deze gelegenheid was er een heus kunstwerk gemaakt van een frietje/patatje speciaal. Kunstenaar Ruud Snijders uit Montfort had voor de gelegenheid een prachtig en gedetailleerd kunstwerk van het Speciaaltje gemaakt. 

Tuukje verleidde gasten om kennis te maken met het Speciaaltje en gasten konden uiteindelijk ook proeven. 

Uit onderzoek (door Essensor) is namelijk gebleken dat Remia de hoogste score heeft op smaak. En daarmee is het Speciaaltje uitgegroeid tot Nederlands Cultureel Erfgoed.

 

Meer weten of ook een acteur op maat nodig?  Bel nu 0297-521919

©Foto: R. Snijders

©Foto: R. Snijders

Hallo Mascha,

Horecava eigenlijk alleen maar goede reacties van ontvangen! Niels en ik hebben je zelf uiteraard ook aan het werk gezien en we vonden beiden dat je het super goed deed. Qua interactie precies zoals we het voor ogen hadden.

Kai Muijderman

Brand Connection

Willem de Zwijger in Uitgeest

Willem de Zwijger in Uitgeest

Willem de Zwijger is niet zo zwijgzaam in Uitgeest. Uitgeest: 27 april 2024 Speciaal voor de (oud) gedecoreerden van de Gemeente Uitgeest was Willem van Oranje (Vader des Vaderlands) terug opgestaan uit de geschiedenisboeken.Hij verwelkomde de gasten en zorgde voor...

Bidfood Wijntreinreis

Bidfood Wijntreinreis

BidFood Wijntreinreis Amsterdam : 26022024 Gisteren konden de klanten van BidFoodNL voor het eerst instappen in de Bidfood Wijn Trein en dit bleek een groot succes! Op diverse stations in Nederland stonden de gasten te wachten op deze wijn trein (Dinner Train) en...