nhar

“Hallo allemaal, ik heb spannend nieuws.”

De ‘gelekte’ email van Coolblue’s directeur Pieter Zwart verspreidde zich op 1 december 2015 als een lopend vuurtje in de (social)media. Zwart zou om 16.00 uur iets groots aankondigen. Een overname? Nee, een Sinterklaasstunt. Wel een hele leuke.

“Zou het een overname zijn?” “Ja dat zou goed kunnen.” “Wordt de webwinkel hoofdsponsor van voetbalclub Feyenoord misschien? Een beursgang?” Ook bij diverse media stond iedereen op scherp, zoals dat wel vaker het geval is bij mogelijk overname-nieuws.
Cijfers werden uitgezocht, en tv-redacteurs stonden klaar om ‘live te gaan’.
Internationale speler
Maar niks bleek minder waar. Hoewel de eerste woorden van onderstaande video anders doen vermoeden, wordt webwinkel Coolblue (voorlopig) niet overgenomen. Oké misschien heel even dan. Door een grote internationale speler. Overname-som: 1 miljard pepernoten.

Improvisatieacteurs.nl leverde Sinterklaas inclusief kostuums en haarwerken voor deze gelegenheid. Ook een mediastunt uitvoeren met acteurs? Bel ons op nummer: 0297-521919 of stuur een E-mail.

 

De E-mail

Bidfood Wijntreinreis

Bidfood Wijntreinreis

BidFood Wijntreinreis Amsterdam : 26022024 Gisteren konden de klanten van BidFoodNL voor het eerst instappen in de Bidfood Wijn Trein en dit bleek een groot succes! Op diverse stations in Nederland stonden de gasten te wachten op deze wijn trein (Dinner Train) en...

Horecava 2024

Horecava 2024

Horecava  In opdracht van bureau Brand Connection ging ambassadeursvrouw Tuukje Gibossie aan de slag op de Horecava in Amsterdam op de stand van Remia. Remia had bureau Brand Connection gevraagd om een act te bedenken waarbij een kunsthistorica de gasten op ludieke...