nhar
©Remia-Horecava2024

Horecava 

In opdracht van bureau Brand Connection ging ambassadeursvrouw Tuukje Gibossie aan de slag op de Horecava in Amsterdam op de stand van Remia.

Remia had bureau Brand Connection gevraagd om een act te bedenken waarbij een kunsthistorica de gasten op ludieke wijze kennis zou laten maken met het lekkerste speciaaltje.
Voor deze gelegenheid was er een heus kunstwerk gemaakt van een frietje/patatje speciaal. Kunstenaar Ruud Snijders uit Montfort had voor de gelegenheid een prachtig en gedetailleerd kunstwerk van het Speciaaltje gemaakt. 

Tuukje verleidde gasten om kennis te maken met het Speciaaltje en gasten konden uiteindelijk ook proeven. 

Uit onderzoek (door Essensor) is namelijk gebleken dat Remia de hoogste score heeft op smaak. En daarmee is het Speciaaltje uitgegroeid tot Nederlands Cultureel Erfgoed.

 

Meer weten of ook een acteur op maat nodig?  Bel nu 0297-521919

©Foto: R. Snijders

©Foto: R. Snijders

Hallo Mascha,

Horecava eigenlijk alleen maar goede reacties van ontvangen! Niels en ik hebben je zelf uiteraard ook aan het werk gezien en we vonden beiden dat je het super goed deed. Qua interactie precies zoals we het voor ogen hadden.

Kai Muijderman

Brand Connection

Willem van Oranje Look a Like

Willem van Oranje Look a Like

​ Ontmoet Onze Willem van Oranje Lookalike - De Perfecte Historische Sensatie! Ben je op zoek naar een unieke en boeiende toevoeging voor je evenement of bijeenkomst? Maak kennis met onze Willem van Oranje lookalike! Deze professionele imitator brengt de historische...

Bidfood Wijntreinreis

Bidfood Wijntreinreis

BidFood Wijntreinreis Amsterdam : 26022024 Gisteren konden de klanten van BidFoodNL voor het eerst instappen in de Bidfood Wijn Trein en dit bleek een groot succes! Op diverse stations in Nederland stonden de gasten te wachten op deze wijn trein (Dinner Train) en...