nhar

beurs_zehnderIn samenwerking met opdrachtgever Zehnder- J.E. StorkAir hebben we gekeken wat wij konden betekenen en bijdragen aan de naamsbekendheid van het “nieuwe” merk Zehnder op de Bouwbeurs 2015. Doordat StorkAir en Zehnder vanaf 1 maart 2015 samen gaan als één merk werd de vraag aan Improvisatieacteurs gesteld:

“hoe kunnen we opvallen en de naamsverandering duidelijk aan onze klanten laten zien?”

Wij hebben geadviseerd om twee acteurs in te zetten, één op de stand en één om op het Airwheel (zie video) reclame te rijden. Voorts hebben we de acteurs opvallend aangekleed. De acteur op de stand haalde potentiële en bestaande relaties binnen. De acteur met de Airwheel (zie filmpje) laat zien dat je een Airwheel kunt winnen bij Zehnder en rijdt rond met flyers en haalt mensen over om onder andere naar de stand toe gaan en de website samennaardetoekomst.nl te bezoeken. Zo hebben we gezorgd voor meer bekendheid op de beurs voor de nieuwe naam Zehnder.

Zelf ook naamsbekendheid genereren op de beurs of betere bezoekers/leads op je stand krijgen?
Bel ons voor vrijblijvend advies via nummer: 0297-521919 of stuur ons een E-mail